Pia-Maria

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Pia-Maria - 24 juli 2011 16:45

  Som en bra sambo så tycker jag att man ska försöka ta del av den andres intresse och åsikter.

Jag har fått så mycket nya klädmärken introducerade i mitt liv sen Pelle & jag blev tillsammans.


Dom som jag har börjat använda och ska använda är dessa 3 bra märken

* The North Face

&

* Haglöfs

&

* Merell


Pelle har haft en riktigt skön o bra jacka sen innan vi blev tillsammans.

Tyvärr finns inte den i Sverige utan måste beställas utomalnds och är inte alls billig.

Trånade efter en sån hela förra vintern/hösten/våren och nu vill jag ha en sån inför kommande jacksäsong.

Så nu tog VI oss tid och beställde en varsin.

Pelle ville ha en till fast i en annan färg.


Så här kommer jackan !!!



Mycket funktionsvänlig jacka !


Nu är vi ett par tusenlappar fattigare, men behöver inte köpa jacka på många år nu.

Pelle`s jacka är ca 5 år gammal och ser fortfarande ny ut :-)


Så nu väntar jag på post :-)

Av Pia-Maria - 24 juli 2011 16:19

 Idag tog jag mig kroppslig ork och åkte till busfabriken med ungarna.

Efter ett par vändor upp o ned så blev kroppen lite mjukare och följsammare. Lekte i 3 timmar, men jösses så trött man blev efteråt.

Alfred har ju inte varit där sen han var runt året så han tyckte ju det var riktigt kul.

Tomten kom dit också och gav alla barnen paket :-)

Mitt i sommaren.


Man ska inte ljuga i ett förhållande.

Jag älskar Pelle över allt annat, så jag tänkte, lika bra o vara ärlig.

jag älskar honom för den han är och hur han ser ut.

Så jag var lite ärlig, tog hårt, men what the fuck!

Här ljugs inte !!!!


Så förlåt Pelle, vet att jag var hård, men du är mitt allt!



Ikväll blilr det en massa film mys med älsklingen.

Se vad det blir för film !!!!


Först en joggingtur när maten har lagt sig.

Av Pia-Maria - 24 juli 2011 08:12

 Idag är det söndag och så har ju Pelle jobbat natt. Ett extrapass. Vädret är ju inte på topp så det är ju lite svårt o roa barnen när hab behöver sova.

Får så dåligt samvete när barnen håller på och låter och han behöver sova.


Kollade när busfabriken öppnar, såg även deras priser. Va fan. dom har ju höjt priset nu. Har ju inte varit där på ett par år nu.

120:- / barn.


blir ju faktiskt 360 :- för 3 barn.


Men men.. är väl bara att åka dit idag och roa barnen.

Ryggen känns ju inte alls bra, men det kanske lossnar när man får röra sig lite.


Nu ska jag ge babblingarna frukost....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards