Pia-Maria

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Pia-Maria - 9 september 2011 17:17

 Det är säkert helt fånigt o sakna vardagen, men det känns inte som vi har haft vardag sen innan sommaren.

Det har varit semester, bröllop, resa, ja allt roligt, men nu vill jag landa lite o hinna ifatt.


Allt känns så rörigt just nu, får inte ordning på allt kaos.


Men denna helg blir väldigt lugn.


Ikväll ska vi äta middag tillsammans hemma allihoppa. Det var länge sedan vi satt ned och var som en familj.


På ditt svar Sofia så kommer Pelle ta mitt efternamn.

Men vi kom nyss på något roligt.

Vi får samma förkortning om man inte skriva HELA mitt tilltalsnamn.

PN

:-)


Men jag förkortar ju oftast PMN.


Och nej INTE PMS !


Nu har vi bara ett enda stort beslut att ta, det ang huset. Inom en snar framtid, vill ej avslöja allt, så får vi veta vad vi ska göra. Bygga eller inte.


Jag är så lycklig. Allt är så perfekt !!

Pelle är såååå bra !

Han gör mig så lycklig.


  Mina älskade grabbar !!!


Idag tog jag ett extrapass på jobbet. Försvann ju en hel del timmar när vi var i London.


Vi fick ju en köksmaskin/bakmaskin i bröllopspresent.

Funderar på om jag ska testa den och göra lite bröd :-)


Ovido - Quiz & Flashcards