Pia-Maria

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Pia-Maria - 22 september 2011 17:44

 Nu har vi haft en liten sammankomst här hemma.

Svärföräldrarna och mamma.

Pappa jobbar ju dygn tyvärr.


Fick en massa fina presenter!


2 st kastruller Obh Nordica

1 plånbok

presentkort på H&M

dusch-grejer

Ylle-strumpor.

och såklart

1 ROSA FILT.


En sån där mysig sak från Chilli.

Vi har ju flera andra sånna, fast i mer neutrala färger.

Men nu fick jag en sån fin rosa filt.


Så nu sitter jag under min rosa filt och bara myser.

Ska snart se brottsplats USA. Ett riktigt bra program.


Nu ni som är "positiva" och känner att ni vill inte läsa gnäll så lämna bloggen nu, för nu tänker jag gnälla.!!!!


Jag är så riktigt jävla innerligt trött på att VÄNTA!

Vi har inte hört ett skit av banken. Dom var ju där i fredags och vi trodde vi skulle få svar denna vecka.

Nu har vi ju en dag kvar av denna vecka, men vi har ju väntat, och väntat....


jag vill bara få ett JA och sen kan vi börja proceduren till ett nytt liv tillsammans...


Jag är så less på att vänta.

Har fått världens magkatarr av detta.

Psyket är igång hela tiden, ett ständigt orosmoln i magen.

Allt känns så jobbigt.

ALLT !!!


Jag vill bata lägga mej ned och tjuta tills vi vet svaret...!!!!!


Så nu har jag gnällt lite.

Vet att det inte hjälper att gnälla, men nu e det gjort.

Förändrar ju inte svaret, vad det nu blir. !!!


Av Pia-Maria - 22 september 2011 07:53

 Ja det är ju inget ovanligt att jag jobbar när allt sker hemma.

Så Idag får vi ta och fira min födelsedag :-)


Fick 2 presenter på posten.

Av Familjen Norström fick jag en Mary Kay necessär.

Riktigt bra verkar den vara. Ska ta och fylla den sen med mina Mary Kay saker :-)

Sen låg det ju lite produkter i den också.


Sen fick jag även presentkort av Svägerskan med Sambo.

På JC.

Jag har nog aldrig handlat ett klädesplagg där så det ska bli intressant att se vad dom har att erbjuda.


Idag kommer ju Gusum på besök, min pappa jobbar ju såklart dygn så med honom tar vi en middag imorgon.


Pelle ska iväg lör-sön så då tänkte jag ta och skämma bort barnen med massor av mamma-tid.

Så undra vad man ska göra för bus då!!!


Nu ska jag nog ta tag i hemmet lite grann och fixa inför kalaset!!!


Och fortfarande har vi inte hört något!


MORR!


Ovido - Quiz & Flashcards