Pia-Maria

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Pia-Maria - 11 september 2011 16:26

 


Pelle & jag vi har det underbart.

För bättre kan man ju inte ha det.

Men hur bra man än känner att man har det så kan det alltid bli bättre.

känslan och kärlen här hemma är på topp och det är underbart o få vara med sin familj.

Sen vi gifte oss känns kärleken ännu starkare och jag bara njuter.


Jag försöker sysselsätta mej nu hela tiden. Jag är så fruktansvärt nervös inför kommande bankmöte.

Säger inte när, men fjärilarna finns där och jag vill inte bli ledsen, vill inte få ett nej.


precis så här känns det i min mage

Andra har bebisar i magen, vissa andra har gaser, men jag har faktiskt fjärilar.


Idag tog jag och Ida en tripp in till Minna och tog en fika och snacka lite skit. Förr i tiden hade jag och Minna alltid söndagsfika, men nu har det varit svårt o hålla det med jobb varann helg.

Men nu fick vi till det så det var kul.


Sen åkte jag o ida o storhandlade.

Duktiga jag shoppade grejer så nu håller jag på o laga matlådor för fullt.

Var helt tomt i kylskåpet.

Nu står lasagne på schemat.

Gott gott.


Nu ska jag fortsätta med mitt nervös småplock här hemma. Jag blir galen på mej själv.

Kan inte släppa tanken. Hur mycket jag än försöker.


Ovido - Quiz & Flashcards