Pia-Maria

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Pia-Maria - 7 juni 2012 17:36

 Idag blev det ju underbart väder så då blev det OPERATION RENSING i bodarna.


Jag bad mamma komma över för att vara mitt "icke samvete". Så jag fick någon som sa till mej att det där behöver jag inte!


Med mammas hjälp fick vi massor gjort. Jag har rensat alla mina lådor. Så nu är det i nya Bauhause lådor med märkning på.

Så 10 lådor med olika innehåll fick jag ihop. Rensade även en hel del inne som jag visste skulle kastas!

Fyllde 1 låda med nya saker som vi ska ha i nya huset. Smågrejer som vi köpt på oss.


Så på e.m åkte jag,Ida och Alfred in och köpte 10 flyttkartonger till.

Så nu har Pelle så han kan rensa sitt.


ikväll blir det nog värktabletter innan jag lägger mig. Har så ont i kroppen så jag kan inte sova om nätterna. Händerna svullnar på mig och jag kan knappt röra dom :-(


Nu blir det soffan tills maken kommer hem.

Ovido - Quiz & Flashcards