Pia-Maria

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Pia-Maria - 10 juni 2012 06:37

 Min älskade make. Igår , fast att det regnade så stod han ute i friggeboden och byggde. Nu har han byggt sin arbetsbänk i den mindre delen. Allt för hand utan ritning. Och det blev så bra.

Jag är väldigt stolt över bygget som han har gjort. Han hade jobbat som snickare hade jag nog bara tyckt det var fint, men nu är han inte det utan bygger allt invändigt utan ritning.

Och jag är så nöjd över hans bygge. Det är riktigt fint och han har tänkt ut det riktigt bra hur vi ska ha saker där inne.

Jag är så stolt över honom att jag nästan spricker :-)


Nu åker jag strax till jobbet och gör mina sista 12 tim för denna vecka.

Jag har åkt på något virus så jag har lite feber, ont överallt och blåsor på överläpp och i näsan! Vill ni veta hur ont det gör??!!


Dom 2 stora barnen och Pelle sover i huset och Alfred sover hos mormor inatt för att Pelle ska få sovmorgon.


Ser fram emot nästa vecka. Tisdag blir det stora plånboken som följer med till Ikea då garderober ska inköpas till nya huset. Måste mjuka upp maken med lite mera inköp. Frågan är ju bara.....hur då? Tips mottages tacksamt !


Nu är det mindre än 3 månader kvar tills vi flyttar in!

Det är ju så spännande detta !!!


  

Pelles hjärtebarn :-)



Ovido - Quiz & Flashcards