Pia-Maria

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Pia-Maria - 8 juni 2012 21:30

 Idag tillhörde vi den lyckliga skaran som fick tillbaka på skatten.... över 20 papp ramlade in på kontot!

jag fick för mig att vara världens bästa fru och shoppa hem en pizza till mej och maken efter jobbet.


Men han hade ätit strax innan, men han fick i sig halva i a f. Jag vet ju vem som är mätt i a f ;-)


Jag har jobbhelg så det är såååå tråkigt.

Men det lyckades mina fina tjejer J & J ( Jenny & Johanna ) att få mig att känna att denna helg flyger förbi.

Jag fick en jordgubbshängampel av dom :-)

Jag gav tjejerna en varsin blomma för nån vecka sen som jag hade planterat själv.

Sån gör vi på mitt jobb. Dom grejerna gör att jag trivs på jobbet.


Nu blir det att hoppa i säng och sen se fram emot 2 st 12 tim pass på raken.


Just nu känns allt så underbart.

Jag njuter av min make sista veckorna innan han far på utlandstjänst igen.

Blir 2 mycket långa veckor utan min älskling.

Barnen är rätt så lugna och harmoniska och är så mysigt att få vara med dom.


På måndag ska jag och Ida har en mor-dotter stund. Vi ska på stan, ta en fika och bara umgås!

Det var evigheter sen!

Det är hon värd våran tjejja!


Ovido - Quiz & Flashcards