Pia-Maria

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Pia-Maria - 16 juni 2012 17:58

 Idag fick vi sovmorgon och när jag hade vaknat till lite så hörde jag hur det regnade ute - och INNE!

Regnade in massor vid tröskeln in till vårat sovrum.

2½ månad till sen slipper vi det hela!


Bara bita ihop.


På fm åkte vi ned till Gusum. Skulle hjälpa dom ställa upp sin nya tv och se, ställa in den gamla i deras sovrum.


Vi åkte hem rätt tidigt.


Hann med lite ute grejer. Slänga stommen av ett träd och sen lite annat skit.

Idag har jag varit fruktansvärt trött oxo.

  

Har ni sett något tröttare människa någongång?


    

Mammas djur...Gamla Zeke och så Maja. Hon undrade verkligen vad jag styrde med när jag smög bakom grillen för att få ett kort på henne :-)


 

Våra 3 barn i skolsalen. Snart är det dax för alla att sitta i bänkar. 

  

Ida får sitt stipendium. Får alla som slutar 3:an och 6:an.


Jag har sån ångest över att jag blir äldre.


När jag är 36 år så tar Ida studenten. 

När jag är 38 år tar Pontus studenten.


Jag är alltså inte ens 40 år när 2 barn har tagit studenten.


Innan jag fyller 30 år så har alla våra barn börjat skolan. Dagistiden är över för våran del. och väldigt många man känner har inte fått sin första innan 30 år. 

Jag har många år som jag kan leva mitt liv förhoppningsvis, men ändå... shiiitt..... åren går så fort.

Ida slutade ju lågstadiet nu.

Nu börjar 3 tuffa år.

Vad jag menar med 3 tuffa år så får ni fundera själva.

Det är en tjej vi pratar om ;-)

Sa jag förresten att Ida får en snurrdörr i sitt nya rum ;-)

Om 1 vecka fyller hon 10 år.

Första barnet som fyller 2 siffrigt.

Midsommardagen i år fyller hon på.

Den dagen hon fyller 15 blir på midsommarafton.

Erkänn att er första tanke ni fick när ni läste meningen ovanför var shiiit vilken fylla hon kommer fixa sig.

15 år firande + midsommarafton ;-)


Men NÄE då... då samlar vi ihop alla bekanta.

från poliser till chefer....här ska hon hållas hårt på sin 15 års dag

hahahaha..........


Ikväll blir det lördagsmys i soffan. Nu ska mina fina påsar väck från ögonen!

Ovido - Quiz & Flashcards