Pia-Maria

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Pia-Maria - 17 juni 2012 18:41

 Inatt vaknade jag av världens åskdån och spöregn.

Försökte väcka Pelle, men det är mission ipossible... Men jag lyckades lirka fram en hand att hålla i ;-)


Det regnade massor i morse med och jag som hade många projekt som jag ville styra med idag.

på f.m kom även min bror Micke med familj. Inte ofta man ses men alltid lika kul :-)


Sen lättade ju molnen efter lunch så då kunde vi gå ut och börja. Blev att rensa garaget. Står bara lite saker kvar, resten står på släpkärran. Lyckades fylla den idag också :-)


Blir att tömma den på onsdag.


Sen om målaren kommer igång denna vecka. Har inte fått någon tid, men skulle vara kul.


Idag läste jag på nyheterna om Kolmården.

Var en nyhet jag tog till mig och känner mig illa till mods. Kan det vara för att jag själv varit inne och gullat med vargarna?


   

        

   

kan det varit någon av dessa vargar måntro?? 

Ovido - Quiz & Flashcards