Pia-Maria

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Pia-Maria - 1 november 2009 19:16

Haft en mycket trevlig eftermiddag hemma hos Emma.

Var på "mamma-fika"

Kul o träffa tjejerna. Blir ju inte allt för ofta längre tyvärr.


Kom hem och då var Pelle redan hemma. Alltid kul o komma hem och han är redan hemma.


Ikväll blir det lugnt.


The End

Av Pia-Maria - 1 november 2009 12:27

Jag vet fasiken inte hur jag ska göra.


Nu menar jag absolut inte att jag " vill ha som alla andra"


Men jag har så mycket saker!

Enormt mycket saker, prydnads saker mm mm

Jag vill ha ett enkelt, organiserat enkelt städat hem.


Nu tar det år och dagar att städa här hemma.


Skulle vilja kasta allt jag har och bara ha tomma rum ;-)

näe inte riktigt, men jag vill ha det enkelt men personligt.


och jag får bara ångest av att försöka planera hur vi ska få plats med Pelle`s saker.

Och jag har ingen aning om vad han har i sin lägenhet, eftersom vi inte varit där så ofta och jag har ju inte riktigt gått igenom hans saker *ler*

Men jag rensar och rensar, men känns som jag står still. Det bara kommer fram mer och mer saker i hemmet och jag får ingen ordning.


Skulle behöva någon som kommer hit och säger åt mej vad som ska iväg och vad som ska vara kvar  hi hi hi


Har ENDAST gjort matrummet idag och då har jag ändå inte tagit hand om golvet! Gahhhh Hur ska detta gå ??!!!


Nepp nu ska jag göra mej iordning och sen åka iväg med barnen.


The End

Av Pia-Maria - 1 november 2009 09:46

Helt otroligt.

Idag är det 1:e November. Bara 1 månad kvar av detta år.


Detta år som jag hade sagt att det skulle bli mitt bästa år, och som jag lyckades!

Det bästa utav allt är ju självklart min "nya" kärlek Pelle. Han är allt jag har drömt om .

I mina ögon är han perfekt. Precis så jag vill att en kille ska vara. Att se hur han är tillsammans med barnen är helt otroligt.

Allt roligt vi gör tillsammans.


Det andra som jag drömde var ju ett nytt jobb som jag skulle trivas med och det lyckades jag ju också.


Vet inte alls vad jag ska ha för drömmar om 2010.

Enda jag vill är att vara så här lycklig som jag är nu.



**************************************************
**************************************************
************


Dagens händelser så här lång:


Bakat bullar

Bakat sockerkaka

Fixat en diskmaskin.


Nu ska jag ta tag i städandet här hemma.

För fy fan vad grisigt det är här hemma.

Måste göra en grovrengöring.

Har halkat efter med städningen nu när mamma blev sjuk. Tankarna och orken har varit helt på annat håll.

Pelle är iväg så då kan jag plocka själv.


problemet med Ida kvarstår och jag är den elakaste människan som finns idag och det har jag valt medvetet.

Måste försöka hålla mig idag på det jag gör mot henne.

Hon ska förstå att mig har hon sårat tillräckligt.

Nu är det HON som får ändra sig.

Det gör ont i mitt mamma hjärta. Men vad ska jag göra?

Hon måste förstå att även hon kan såra människor och att andra får ont och inte förlåter på en gång bara för att man sa förlåt , men ändå gör om det efter nån sekund.


Nu är jag helt slut känslomässigt.


Vill bara att "ida" problemet ska vara över.


The End


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards