Pia-Maria

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Pia-Maria - 19 november 2009 17:08

En efter en blir dom klara.


Beställde igår en till mamma som är från Pelle, och idag beställde jag till sötnosen Axel.


Vet vad jag ska ha till dom flesta så det känns bra faktiskt.


Snart dax att åka till träningen med ida. Hon måste köra något pass innan söndag då det är tävling igen.


Dax att byta stinkyblöja och sen åka!


The End

Av Pia-Maria - 19 november 2009 11:06

Det är vad Ida sa imorse när hon kom upp.


Vad är detta nu då?

Ska jag ha så här ont i armen ?

Kunde bara hålla med. Har vaknat varje gång jag har vänt mig om och ska lägga mig på v.ä sida.

Ont har det gjort!!!

Och ont gör det!

Enda jag känner än så länge *peppar peppar*


Alla barnen mådde bra imorse så jag skjutsade allihoppa till dagis/skola.

Sen gick jag upp till Maria med nybakat bröd och åt frukost.


Sen åkte jag hem och lade mig i soffan , och där ligger jag ännu.


Klippte mig igår och är så fruktansvärd besviken. Nu kommer jag nog inte klippa mig på flera månader.


Kommer ta tid att få detta växa ut.


31


dagar kvar

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards