Pia-Maria

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Pia-Maria - 12 november 2009 14:07

Känner mig så OFF. Vet inte vad jag ska göra. Har storstädat vardagsrummet med Pelles hjälp. Har tvättat nästan all tvätt och även lagt in.

Känner mig totalt urless på allt. All sjukdom.

På söndag åker min älskling och blir borta så länge. Känns i hela min mage att han ska åka.

Jag blir ju helt ensam igen ;-(

 

Vill inte det.

 

Försöker se det positiva att han kommer hem lagom till jul och vi kan ha en mysig jul tillsammans.

 

Sen vet jag inte om det blir fler utlandsjobb för honom, så jag försöker se det positiva i att han får uppleva detta, får sånna chanser i sitt jobb, för dom chanserna kommer ju knappast inte till mitt jobb!!!

 

Idag fick en en amaryllis och en limegrön matta av mamma. Den mattan har jag letat efter länge och nu fann mamma den TACK!!! Äntligen.

 

Barnen är så uttråkade och jag vet inte alls vad jag ska göra! Känner mej som universums tråkigaste mamma som inte vet vad man ska hitta på. Man kan ju inte direkt hälsa på folk heller!!!!

 

Nu ska jag i a f försöka roa Alfred!

 

The End

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards