Pia-Maria

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Pia-Maria - 6 november 2009 16:15

Är jag verkligen den som ska vara ansvarig för mina barn?

Ska jag se till att dom får det bästa/uppfostras och är i säkerhet och inte minst ALLTID känner sig älskade.


Jag känner att idag har jag inte kunnat vara den som fanns för mitt barn.

Säkerheten jag vill att mitt barn alltid ska ha var som bortblåst.


Ska jag omvända min uppfostran till att den som som använder mest våld är mest trygg??!!


Om min dotter story från skolans händelser idag är sanna så vill inte jag vara personal på skolan längre.


Enligt min dotter så har en pojke på skolan burit kniv, fått med sig barn till en dunge med kniven och allting slutade med att han blev hämtad av polis!

Har inte fått någon som helst information eller papper på att detta ska ha skett.

Ska ta reda på det på måndag och stämmer detta så e det dax för diskussion.


Jag har rätt att veta om någon bryter mot KNIVLAGEN på min egen dotters skola.

Skiter i vem, men har detta skett bland barn så ska detta upp , skiter i om detta barn har någon form av problem, då får dom sköta det på sitt sätt, men att barn bär kniv i en lågstadieskola. Där går min gräns för att vara förstående förälder till att barn har problem.


Har sett alldeles för mycket skit vad det gäller barn och att dom bryter dom lagar som finns.

Mitt eget barn som ska inte hamna i sån grov brottslighet redan på lågstadieskola. Inte behöva känna sig otrygg med att det finns barn som bär kniv.


Men nu ska jag invänta den helt rätta sanningen och se vad som sägs.

Om det är mycket som har halkat fel i Ida`s story så får jag ta upp det med personal som får förklara för Ida vad som har skett. för denna story ska hon inte behöva ha. Sanningen i det hela ska det vara.


Nu till något annat......................


Pelle kom hem tidigare och ligger nu nedbäddad i våra säng.

Han mådde inte alls bra och tror inte att han kommer att må bättre när han vaknar heller.

Hoppas han orkar se Idol och ha fredagsmys.


Alfred är feberfri och mår mycket bättre.


Har varit ute en stund nu med barnen. Gjorde lite trädgårdstädning. Gahh så jobbigt det var.

Vill ha en egen trädgårdsmästare ;-)

Rensade stuprör, krattade lite, rensade lite vid gången.

Inget som syns när man tittar ut, men lite blev det gjort ia f.


Nu är det jättemörkt ute och jag vet inte alls vad jag ska göra...


The End


Av Pia-Maria - 6 november 2009 07:24

Fick jag sova gott.

Har sovit som en stock inatt. Tror inte jag har vaknat en endaste gång.

Men vaknade av att Pelle`s mobil ringde strax innan 6 och hörde då någon i andra änden som frågade:

Var är du ??


Pelle hade försovit sig totalt.


Men han klev upp,

Mådde inte så värst bra

och inte mår han bättre nu.


Han tog den där JÄVLA sprutan igår.


Igår kväll vaknade Alfred och var superledsen och halvt hysterisk.

Tyckte så synd om honom.


Det är mitt fel fel fel fel


Jag som valde att ge honom sprutan

Inte han som bad om den.


Men man vet ju inte vad som kunde ha hänt om han inte tagit sprutan.


Men men.....


Får se om Pelle kommer hem tidigare idag.


Nu ska jag ge Pontus Frukost.

Alfred fick en flaska välling förut.


The End

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards