Pia-Maria

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Pia-Maria - 7 november 2009 13:47

Nu har Ida-Maria feber och ont i halsen.

Hon har inte tagit vaccinationen så jag hoppas hon har drabbats av endast en lindrig förskylning.

Pelle är lite bättre idag, så han är iväg med sina kompisar.


Jag , barnen och mamma var iväg på en shopping runda.


Ida-Maria behövde ju smink och kläder till klassen stora hallowen fest på fredag.

Det blev någon klänning och smink ( hallowensmink)

Pontus valde en turtles gubbe


och Alfred den lille plutten. Han är så speciell.


Han fick Makka Pakka gubbar. Han blev så överlycklig , och en till Makka Pakka film.

Han hade ju bara en, så fick han en till. Det finns 4 st.


Har nog aldrig sett Alfred så lycklig någongång. När han somnade till i bilen så höll han hårt i kartongen med sina gubbar i.


Kom hem och lagade korvstroganoff och ris. Har alltid älskat den maten, men nu, vet inte vad det är, men jag tycker inte det är gott.

Har ätit det flera ggr och jag känner det att det passar inte mig längre.

Har ätit av andra och även när jag har handlat lunch när jag har jobbat, men inget tycker jag är gott.

Och jag som har älskat det. Vet inte alls varför.

får väl ha ett långt upphåll och se om det blir gott sen igen.


Ida-Maria ligger däckad i ena soffdelen och grabbarna leker. Får se när Pelle kommer hem,


Pelle köpte Tekken 6  igår. herre jösses så bra det var

Spelade mot varandra och det var SUPERKUL!


Jag vet vad vi ska göra ikväll hi hi hi


The End

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards