Pia-Maria

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Pia-Maria - 11 november 2009 20:14

  Nu har denna dag gått och *peppar peppar* Pontus har inte kräks mera. Så jag hoppas han fick en lindrig form av magsjuka.

Dagen har gått till att handla, tvätta o städa. Vad man halkar efter med allting när man inte kan göra sin dagliga rutinsaker. Allting faller känns det som.

Har i a f fått iornding lite mer än vad jag hade trott så det känns skönt. Så nu kan jag lägga mig med gott samvete och för hoppningsvis kunna sova en hel natt för första gången på över en vecka!


På fredag ska jag jobba och jag längtar faktiskt dit! Ska bli skönt att komma ifrån sjukstugan och hoppas att vi kan hålla oss friska nu ett tag.


Pratade med Ida`s skola idag och det ligger ca 10 st i varje klass med samma åkomma. Så nu börjas det spekulera om ifall barnen har fått svininfluensan.


Får jag tala för mitt barn så misstänker jag att hon har fått den i mild grad. För så här sjuk har hon aldrig varit i hela sitt liv.


Jag blev en "depsperat" mamma som tiggde att hon skulle äta godis, men hon tackade snällt NEJ!


What the FUCK!


NEJ TILL GODIS!


Då e man fan i mej riktigt sjuk om man heter Ida.


men men......


Nu börjar hon bli feberfri så jag hoppas hon blir frisk tills på fredag då klassen ska ha ett stort Hallowen party och hon har ju fått smink och kläder så nbu vill hon ju så klart gå! Så för hennes skull hoppas jag verkligen att hon kan gå!


Nu ska jag ned och mysa med mannen i mitt liv.


The End 

Av Pia-Maria - 11 november 2009 08:21

Seriöst vilket jävla skit.

Denna vecka skulle vi ju ha som mysigast nu när Pelle ska åka iväg, men allting är bara kaos.

I torsdags blev Alfred sjuk i magsjukan, i lördags blev ida sjuk i influensa, i söndags natt jag i magsjuka och inatt nu Pontus i magsjuka. Bara Pelle kvar

 

Vadå att man inte orkar tillslut, med störd sömn jämnt och ingen ork. Det e jobbigt att ta hand om sjuka barn.

 

Vilken tur jag har som har haft Pelle hemma som har kunnat sköta om barnen när jag varit både sjuk och trött.

 

Han har väl fått mindre sömn än mig.

 

Könns skit att han ska åka på söndag. Har ju inte kunnat göra någonting nu innan han åker. Vi som skulle ut och ätit middag på resturang igår. Det blev ju inget. Kommer inte hinna göra någonting innan han åker. Känns inte alls kul.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards