Pia-Maria

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Pia-Maria - 15 november 2009 19:10

Ja precis så känner jag för mig själv.

Vad fan styr jag med.

Jag är en vuxen människa som har så ont i magen,

ont i hjärtat,

tårarna brinner bakom ögonlocken.

Pelle kommer ju hem igen,

Jag vet ju det,

Men jag saknar honom så grymt mycket.

Är så tomt utan honom här hemma.


Nu ska jag jobba mycket i 2 dagar, sen får vi se hur det känns.

Har ju något annat att tänka på då.


 


Ohhh vad jag älskar denna MAN!

Av Pia-Maria - 15 november 2009 15:27

Nu har Pelle åkt.


18 Dec har dom som hemresedatum.


Förstår inte hur jag ska klara mig utan honom så länge.


Jag lyckades hålla mig tills han satte sig i bilen och började backa nedför uppfarten. Då rullade tårarna i mängder.

Ville verkligen inte att han skulle åka.

Det var inte alls länge sen han kom hem från förra resan och vi har ju bara varit sjuka sen han kom hem. Och så åker han igen.


Men vi har mycket drömmar och planeringar tills han kommer hem. Får försöka fokucera på dom och så jobba så mycket som möjligt.


Längtar och saknar honom redan så mycket.


Älskar verkligen Pelle av hela mitt hjärta.


Inatt blev Alfred sjuk - IGEN!


Feber och världens hosta.

Jag hostar också och Ida. Hon har ju hostat ett tag!


Men jag slipper v.a.b imorgon för mamma e hemma med Alfred.


Tycker jag v.a.b tillräckligt förra vecka och denna.


Vet inte vad jag ska göra ikväll...


Känns konstigt att vara ensam.


The End

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards