Pia-Maria

Alla inlägg under september 2011

Av Pia-Maria - 6 september 2011 08:19

 Nu är vi hemma igen efter vråan bröllopsresa till London.


Har haft det underbart och är klart den bästa resan i mitt liv.


Snart ska vi iväg på möte med Eksjöhus och få offerter på några hus.


Jag är riktigt trött och sliten.


Var en jobbig flygresa hem som innehöll en hel del turbulens.

 ( för mycket i min smak )


Uppdatering med bilder kommer senare.




Av Pia-Maria - 1 september 2011 18:00

   


Nu när detta inlägg syns så har

Pelle och jag gift oss i Rådhuset.

Detta skedde kl 16:00.


Just nu sitter vi på Bacchus och äter middag med våra närmsta.


Natten kommer vi tillbringa på GrandHotell innan vi far vidare mot Skavsta och flyger till London som är våran

Bröllopsresa.


Detta har skett i det största möjliga tystnad.


Igår kväll hade jag och Ida en liten "spa-kväll" för oss själva och gjorde detta:

     


uppdatering kommer när vi är hemma från London.


 

Ovido - Quiz & Flashcards