Pia-Maria

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Pia-Maria - 4 oktober 2011 11:27

 Nu har jag bytt lösenord och jag ber er, ni som har fått det.

Lämna inte ut det.

Hojta till ifall det är någon som faktiskt vill ha det, så kan jag själv avgöra.


Jag har denna blogg för att kunna titta tillbaka vad jag har gjort och hur jag tänkte då.

Jag har i stort sett haft den sedan jag och P blev tillsammans.


Vad som skrivs här, stannar här.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Idag var jag ju och besikta bilen och det blev STORA krokodiltårarna när jag gick därifrån.

Båda fjädrarna fram var AV, och så behövs bromsbeläggen bytas fram.


Jag har alltså 1 månad på mig att fixa detta.


Har ringt både Audi och mekonomen och där var det inte alls bra summor jag fick.


Men jag letar lösning med hjälp av andra hjärnor :-)


Idag är alla barnen hemma, studiedag, men imorgon ska de till frita och dagis.


Mamma är ju i göteborg så idag har vi en hund till här hemma.


Ni som har NT som papperstidning hem har väl inte missat stora bilden på B-delens framsida som är Ida i full fight och sen stora reportaget om henne och en annan brottarkompis.

Jag är sååå stolt över Ida.


Just nu har min mage blivit helt förstörd.

jag tror att psykiskt har jag en fruktansvärd stress över hustankarna att kroppen känner av detta.

Lever på losec och mår ständigt illa och har halsbränna.


Vi hoppas att vi denna vecka har ett svar, ett slut. Vare sig det blir ett Ja eller NEJ så kan våra kroppar och psyken förhoppningsvis lugna ned sig lite.

Jag känner att jag är väldigt känslig just nu och kan bli sur för ingeting.

Hjälper ju absolut inget att bli sur, det vet jag, men just nu är det lite kämpigt med VÄNTANDET!!!


På torsdag ska Ida ta bort ett eländigt födelsemärke, men vi håller alla tummar och tår för att hon ska kunna tävla på lördag.

Är en tävling jag var med mycket på och vann oftast * hi hi hi*

Så jag vill så gärna att Ida ska köra den. och denna gång får hon köra med mera jämnlika.

Vilket jag verkligen hoppas!

Då ska jag med, och förhoppningsvis Pontus och sen lite andra barn.


Helt underbara Pelle tar hand om alfred och vovvarna.

Han är så snäll och tar hand om allting hemma. Får så fruktansvärt dåligt samvete för han och mamma har ju barnen varannhelg när jag jobbar och då kan ju inte dom göra vad dom vill.

Men jag är så glad att jag får chansen att åka på detta tillsammans med Ida.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards