Pia-Maria

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Pia-Maria - 18 oktober 2011 13:21

   Började dagen kl 8:30 på BVC.

Alfred skulle genomgå den tuffa 4-års kontrollen som han klarade galant!

Mamma & Pappa var såååå stolta över älsklingen!


Sedan tog vi svängen upp till visningshuset och kollade på hur vi skulle kunna fixa ett rum till. Behöver ju 1 sovrum till!


Vi mätte, fotade, kikade i köket om hur vi vill ha det!

Imorgon kl 10 ska vi ju till HTH och börja skissa på vårat kök.

så svårt.

Något som är så skönt är att jag och Pelle är överens om nästan allting, bara jag som måste bli överens med mig själv.

Finns så mycket fint och man vill ju inte ångra sig ju !!!


Sen åkte vi till maxi och åt mat.

Gick även in på nya gallerix som öppnat där och hittade en tavla för 399:- som jag bara måste ha,.


Hittade ju en dörrmatta på Jula med bild på Big Ben och " underground" skylten , riktigt snygg, och nu hittade jag en tavla som var nästintill likadan!

Så jävla snyggt!


Efter Londonresan är jag lika Londonfrälst som min "nya" familj jag fick med Pelle.


Så Pelle får allt stå ut med Lodon-grejer i huset :-)

Nya gardiner till kontoret är redan köpte, London på givetvist :-)


när jag tänker på london så tänker jag på hur lycklig jag var där med Pelle. Våran bröllopsresa! Blir varm i hjärtat och jag hoppas aldrig den känslan försvinner!


Nu sitter Alfred och väntar på att kl ska bli 2 så vi kan ha kalas med mamma & pappa.

Han vill ju få paket :-)


Ikväll ska äntligen min A3 få nya delar så den mår bra också :-)


Nu dax o börja plocka med fikat.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards