Pia-Maria

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Pia-Maria - 25 oktober 2011 17:28

   Idag så var Alfred feberfri på f.m så då blev det en tripp till MediaMarkt.

Var ju tvungen att köpa Windovs 7 till Pelles dator så han kan spela nya spelet jag har köpt till honom.

Battlefield 3 !


Och vi har länge sprungit och klämt på en systemkamera. Tycker det blir så bra bilder med sånna.

Har en riktigt bra kamera sen innan, men inte riktigt så bra som en systemkamera.

Så idag köpte vi en.

En Nikon D3100 RÖD


Har varit ute och tagit en del bilder. Både Pelle & jag har fotat.

Här kommer lite smakprov på våra första bilder.


                  


Älskar verkligen hur färgerna och bilderna blir !!!!!



Av Pia-Maria - 25 oktober 2011 09:25

 Jag är sådär nöjd över att behöva vabba idag. Hade behövt mina timmar på jobbet, av en helt annat anledning.


Jag ringer ju alltid hem till Pelle när jag slutar , så det gjorde jag ju igår kväll.

Då hörde jag bara Alfred som gallskrek eftersom feber låg på över 40 grader då.

Men efter sup och mys med pappa så lugnade han ned sig. Men det kändes som jag körde i flera timmar innan jag kunde komma hem till familjen.


Så idag fick lillfisen vara hemma, men han har ingen feber nu !

Verkar som vi får 1-dagars feber här hemma.

Jag o Ida i lördags.

Alfred idag.

När kommer grabbarna P och får feber då?


Så idag tar jag tag i att fixa med räkningar och alla samtal som man går och drar på.

Skönt o få alla räkningar betalda så man slipper det. Avskyr o ha sånt liggandes

 * ryser vid tanken*


Så snart ska man fortsätta och bocka av sin lista :-)


Gjorde en bock förut, ringde och kollade vad servicen av Pelles A6 skulle kosta.

Blir ett sant nöje att berätta detta för honom, eller INTE!


  


Jag vill till LONDON!!!!!!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards