Pia-Maria

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Pia-Maria - 9 oktober 2011 11:12

 Nu var det en ledig dag och jäklar så skönt det var att sova ut. 7:30 slog jag upp ögonen.

Pepe vaknade strax efter när jag hade börjat röra mig och 2 barn satt o spelade wii tyst där nere.

Alfred vaknade när jag gick upp.


Sen skulle man ju ta en morgonpromenad med Pepe.

Höll på att frysa ihjäl.

MINUSGRADER !!!!


Burr burr burr.......


nu när det är klart med att vi ska bygga så ska vi faktiskt åka in och köpa första grejen till huset !!!


Vi var ju och tittade på ett visningshus i Åby, och deras " lilla " toalett som kommer o bli barnens , den var i limegrön nyans på kaklet.

Både jag och Pelle gillade det, men vissa människor avskydde det.

Antingen älskar man det eller så hatar man det !

Så på Chilli finns det en riktigt snygg tvätt påse  som är i limegrön med matchande tvålpump o dyl


Tänker inte chansa på att det finns kvar om ca 1 år. Lika bra o köpa det nu så finns det !!!!!!

Är ju inga stora eller dyra grejer heller :-)


Så Linda i krokek ( har 2 st linda som läser bloggen )

Hittar du limegröna handdukar så hojta till!!!!


Igår var ju Ida o tävlade i Hallsberg.

gick inte alls bra så vi lämnar det ämnet!


nu ska man strax åka!


hejsvejs!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards