Pia-Maria

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Pia-Maria - 19 oktober 2011 19:36

   Idag kom den hemska dagen då vi åkte tillbaka till Kenneln med Pepe.


Jag tjöt hela förmiddagen.

Lyckades hålla mej hela HTH-besöket igenom, sen när vi kom fram till Sthlm så brast det helt o hållet.

Tjöt som en gris när vi tvingades lämna honom.

JAG VILL INTE VARA UTAN HONOM!!!!


Men jag har fått många sms av A-K och pepe har det så bra tillsammans med sina släktingar. T o m hanhunden Monster funkar det bra tillsammans med.

Låter riktigt bra, så en liten tröst är det ju.


Han flyttar till Skåne nästa vecka.


Det är så tomt här hemma och det är så jobbigt.


Jag har gråtit så mycket så Pelle kan nog vrida ur sin tröja sen :-(


Våran älskade Pepe                

Av Pia-Maria - 19 oktober 2011 08:52

 Idag är en riktigt tung dag i våran familj.

Pepe kommer att flytta ifrån oss och få komma till en familj i Skåne.


först ska han tillbaka till uppfödaren.

Så vi åker till Stockholm direkt efter vårat möte med HTH.


Det känns riktigt tungt och beslutet var så svårt.


jag går inte in på närmare detaljer om varför, utan det är ett beslut som är framtaget hos oss.


Barnen grät floder igår och man känner sig som världens elakaste mamma som låter ens barn genomgå ytterligare en förlust av en hund.

Fast att denna gång avlivar vi inte hunden.


Men jag hoppas att Pepe får det toppen i sin nya familj. För han är ju världens finaste hund!


          


Nu snart ska vi ju till HTH och börka välja vårat nya kök.

SPÄNNANDE !!!


Enda vi inte är överens om är köksluckorna.

Men det kanske blir lät beslut när vi väl är där. Enda som skiljer våra beslut är högglans eller matt vita skåpsluckor.


Nu dax att göra sig iordning och plocka ihop Pepes egna saker.


SKIT VAD LIVET ÄR TUNGT JUST NU !!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards