Pia-Maria

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Pia-Maria - 9 juni 2011 19:12

  Så nu har barnen haft sina uppvisningar.

Ida`s hade väl gått bra enligt henne och de hade sjungit arslet av dom som hon så fint uttryckte det.

Dom hade stått upp och applåderat.


Sen var det ju Alfred`s tur och svärföräldrarna var med också.

Men där tog det tvärstopp för Alfred.

Han vägrade göra nått om han inte fick hålla mej i handen.

Så jag fick vara med i hela föreställningen.

Pinsamt !!!!

JA !!!!!!


Men han var så söt i sin dräkt.

Synd att han inte ville vara med mera.

Men nu börjar hans mammaperiod gå väldigtlångt, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Kan inte vara utan mig 1 sekund.


Nu har Pelle kommit hem så nu påbörjas operation - soffmys!!!


Nu har vi sett alla 3 Pirates of Caribbean.

SKITBRA, men läste recension av den som går på bio att "kärleksparet" Swahn och Turner inte är med i den.

Utan nu e det ju Cruiz som är med.

Jag vill ju ha fortsättning på lovestoryn ju, om hans hjärta släpps om 10 år.

Missade dom den slutgrejen?


Idag slog jag på stort med min allmänbildade kunskap


Va... är det skillnad på Atlanten och Medelhavet?

Samma ställe??!!!


Vart var jag på dom lektionerna??!!!


hi hi hi......


nu ska jag inta soffmys och sen se Criminal minds.










Av Pia-Maria - 9 juni 2011 08:40

  Igår hade vi en helt underbar dag !!!

Fam Nordström kom förbi och vi grillade och hade det skönt ( varmt ) i solen.

Barnen lekte massor.


Grabbarna Alfred o Neo märktes inte alls.

Neo är ju endast ett halvår äldre så de lekte för fullt.


Inte ofta vi hinner ses, och nu fick de ju även träffa Pelle för första gången.

Hoppas de godkänner honom * ler*


idag är det en stor dag för Ida och för Alfred.


Stackars Ida var så nervös så hon somnade inte fråns efter 21 igår och vaknade 4 imorse.

De ska ju ha talang-tävling i år igen. Tyvärr är inte deras bidrag med och tävlar, men de får ju showa för det.

Så hon och några kompisar ska sjunga Amy diamonds låt : Up.  ( tror den heter så )


Men tro inte att de ska mima en engelsk låt. Nej för fan!

Här ska de sjunga live inför hela skolan.


Tror fan att ungen är nervös!!!!!!!


Tyvärr är det ju inte för föräldrar så vi får ju inte se!

Fick inte se förra året heller, för då vann de ju med låten Kom Kom.


idag har även Alfred uppvisning med Bockarna Bruse.

Han har i a f sovit gott inatt, så han har nog inga fjärilar i magen hahahaha.


Satte nyss in en NT annons till Ida`s födelsedag.

Inser att hennes 9 års dag kommer med stormsteg.


Och även midsommarafton som är dagen efter

 hi hi hi:-)


Idag är det molningt ute, men jag körde igång en tvättmaskin för det. Får se om det torkar i a f ;-)


Nu ska jag fortsätta operation - städning !


Ovido - Quiz & Flashcards