Pia-Maria

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Pia-Maria - 22 juni 2011 20:11

 Idag kom äntligen dagen då vi skulle träffa våran nya bank-kvinna!

Vi har ju bytt eftersom den andre gjorde alla fel man bara kan göra!


Tog 1½ timme att gå igenom allt, och hon hade ju koll på allting, så vi kunde få alla pusselbitar på plats.

Så nu kan vi även se allt på våran internetbank ang byggkreditivet.

Vi fick så mycket information, tips och kloka råd så man känner sig så positiv.

Fick även en massa bra saker som vi ska ta reda på ang våran ekonomi för att vi förhoppningsvis alltid ska vara ekonomisk trygga.


Låter riktigt bra och jag ser fram emot att fortsätta vårat byggprojekt.


Ska ha ett möte på måndag kväll här hemma med en annan byggfirma, som jag personligen har fått bra intryck av.

nu ska vi träffas, pratas vid lite mer, eventuellt ska en snickare följa med för att kolla på vårat hus.


Idag stod det i Folkbladet att vi är ägare till huset.

Se när det står i NT.


Men en sten lättade från mitt hjärta att nu e allt klart med banken och husköpet.


Nu är det VÅRAT!!!


Imorgon fyller ju våran älskling 9 år !!!

Får ju besök från grannen, Gusum och Nyköping :-)


Idag vet jag inte vilken unge jag hämtade från dagis, men han har varit helt underbar!

Inte ett enda trotsgrej idag *peppar peppar*

Hoppas verkligen att vi ser en vändning på hans trots.


Nu ska jag fortsätta med lite annat!!!

Ovido - Quiz & Flashcards