Pia-Maria

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Pia-Maria - 19 juni 2011 16:47

  Idag var det äntligen dax för mamma-fikat.


Skulle kommit 3 st.

Men en fick avboka imorse då hennes minsta inte alls mått bra senaste dagarna, men blev riktigt irriterad när man sitter och väntar på att den siste ska komma så kommer den inte, utan har skrivit ca 30 min innan fikat börjar på Facebook att man inte kommer.

Blev irriterad då man stått o bakat och dukat och fixat, och VÄNTAT!

Fick inte ens ett personligt sms.

Men blev ju desto mer gott gott till mej o Anna.

Grabbarna lekte på så bra, Pepe älskar ju barn, men är lite svårt när dom e så små, Är rädd att någon ska hända, som inte är meningen.


Igår kväll var jag ju gräsänka.

Pelle var först iväg på dagen med sitt vanliga grabbgäng, sen kom han hem, duschade och fick med sin " grillpåse" med mat som han skulle ha till kvällen med sitt andra grabbgäng ( de träffas nästan aldrig)

Så då passade jag på att se filmen:



Var bra, men väldigt seg imellanåt.

Fick tårar ett par ggr också.


Lyckades hålla mej vaken till Pelle kom hem vid halv 12.


Och ikväll ska vi se filmen:

Hoppas den är bra!


Nu har jag "endast" 7 arbetspass kvar sen går jag på semester.


Nästan så man längtar till jobbet så man får sina arbetsdagar gjorda.


Denna vecka som kommer , är fullspäckad.


Onsdag ska vi ju till banken och fixa med våra lån,

 sen på torsdag fyller ju Ida-Maria 9 år!!!!


Våran lilla älskling!!!!


Nu ska jag gå ned och mysa med alla mina älsklingar!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards