Pia-Maria

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Pia-Maria - 23 juni 2011 19:29

 Idag kom äntligen dagen som Ida har väntat på.

Sin 9- årsdag!

Så idag blev det kalas för henne!


Blev kycklingsallad och sen rulltårtor fulla med jordgubbar. Blev mycket uppskattat och recept efterfrågades :-)


Ida`s presenter:


Av Oss:

* Iphone 3G

* Iphone skal 4 st

* Puma kortärmad tröja


Av Mormor/morfar

* Klänning

* Presentkort på H&M

* Skrivset att ha på skrivbordet.

* Modellbok att göra sina modeller i


Av Farmor/farfar:

* Pengar

* MASSOR av kläder


Av Faster/Jonas

* Klänning

* sommarskor


Av Kusin Malin,Magnus,Neo & Noel

* Presentkort på H&M


Av Morbror/Jenny/Anton/Amanda

* Armband

* hårsnoddar

*tunika/tröja.



Verkar som hon var supernöjd med sina presenter


Ikväll är det säsongsavslutning på Criminal Minds.


Det ska vi se !!!!!


Tyvärr jobbar jag hela fre-lör-sön så här blir det inget midsommarfirande.

Men jag har varit duktig mamma och redan gjort en midsommarkrans till Ida. Så hon ska inte behöva vara utan det.


Idag köpte jag en lite present till Pelle. Tänk vad en liten gest kan göra en så glad.

Känns kul o ge och sen att det verkligen uppskattas!!!

För den som undrar så var det en 3D-tidning. Finns i väldigt få butiker i norrköping och kostar en bra bit över 100:-



Pelle håller ju på mycket med sånt och tack vare det har vi kunna ge riktigt bra bilder på hur vi vill ha det i våran tillbyggnad. Vi har ju kunnat se hur det kommer o se ut med hjälp av 3D studio.

Dom som har varit här har ju även sett hur extremt duktig Pelle är på att rita.

Har ju satt upp tavlor som han har ritat.

Hans pappa är också en riktigt duktig målare och han målar ju tavlor.

Har några favorit tavlor hemma hos dom.

Jag hoppas att jag en dag kan få pryda vårat hem med en av hans tavlor.

Men sånt vågar jag inte säga högt. ;-)


Idag stod det även i NT att vi var husägare :-)

Me Like!!!!


Har även kollat upp detta med Livförsäkringar.

Ett MÅSTE!!!

Vi har haft en del djupa samtal om det fruktansvärda skulle hända oss.

Att en av oss dör.

Mycket som behöver ordnas, heller att vi pratar om det och att den andre kan bo kvar i huset tillsammans med barnen!


Nu ska jag snart mysa med Mannen i Mitt liv!!!!


Älskar er !!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards