Pia-Maria

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Pia-Maria - 13 juni 2011 08:48

 Denna dag är en underbar dag man vill vakna till. En måndag efter långvecka :-)

Då vet man... 2 arbetsdagar denna vecka :-)

Men så vill man inte somna på söndag kväll för då vet man att kortveckan är över.

hi hi hi



Idag är en lugn dag , men imorgon är det fullt ös.


IUP-Samtal med Pontus och hans lärare.

sen kl 17 är det brännboll med Ida`s klass.

Får verkligen hoppas att det blir bättre än förra året.

Blir det samma skit i år igen så går jag nog inte på fler.

Ska ju ha med mig hela ligan, dock ej Pepe för han skulle ta varenda boll då ;-)

Pelle jobbar ju tyvärr :-(


Idag har jag mailat en massa bilder o ritningar till en annan byggfirma som vi vill ha offert ifrån.

Vi fortsätter leta firma så får vi se vart vi hamnar.

Känns inte riktigt rätt efter vi ringt på referenserna till den byggfirman vi tänkte ta. Så vi letar vidare istället.


Men allt annat är ju klart så vi tar det lugnt nu när vi ska bestämma firma.


På fredag ska vi på studentfirande så det ska bli skoj !!!


Nu ska jag ta och ringa lite samtal och sen inta soffläge tror jag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards