Pia-Maria

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Pia-Maria - 26 juni 2011 06:28

 Igår kväll hittade jag appen " Dasstidningen" på min Iphone.

Laddade ned den, och sen trodde jag aldrig att jag skulle sluta skratta!

Fan så roligt!!

Ett måste att ladda ned säger jag bara!!!


Igår kväll var ju jag & P ensamma hemma.

Det var sååå tyst, nästintill.

Våra jävla grannar lite längre ned hade fest.

Återkommer om varför jag säger jävla grannar.

" Man ska inte kasta sten i glashus" brukar det ju heta.

Ska skriva vad det e för grannar när jag får mera tid att skriva.


Var jättemysigt att få vara ensam med P. Lite försmak inför Londonresan då vi blir helt ensamma.

Men då e ju stora frågan.

Törs man vara ensam med Pelle?

Han kanske e en våldtäksman eller mördare ;-)

Näe då, skämt o sido. Han är världens snällaste människa.

Jag har träffat många många snälla människor och jag har många snälla människor omkring mig, men Pelle är riktigt snäll :-)

Han står ju ut med mig och 3 ligister :-)


Tror nästan Pelle också saknade barnen redan igår :-)


Idag ska ju han åka och hämta barnen när han slutar så jag lär väl komma hem samtidigt som honom antar jag.


Saknar barnen såååå mycket!

Pontus är ju i huset bredvid,

men ändå... älskade barn * puss*


Nu ska jag göra mej iordning och åka.

3 dagar kvar, min sista jobbhelg på länge är på väg att ta slut.


Jag känner ett lyckorus !!!

  Sötnos !!

Ovido - Quiz & Flashcards