Pia-Maria

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Pia-Maria - 17 juni 2011 09:19

 Idag är det första studenten jag kommer att gå på sen jag tog min för 9 år sedan!


Min systerdotter Michaela tar studenten idag. Men att det ska regna så mycket nu * morr *

Håller alla tummar att det slutar regna till kl 16 när utspringet blir.


Hon kommer i a f vara världens finaste student!


När jag tog studenten så var jag höggravid med Ida i magen.

Så olika livet är för alla :-)

Så med andra ord så fyller Ida år på torsdag!

9 år min " lilla" dotter.


Igår hade ju Ida & Pontus skolavslutning och jag MISSADE det :-(

Så jäkla tråkigt :-(


Men underbara Pelle, mormor, farmor och farfar var med och kollade.


Pelle han styr och fixar så mycket med barnen. Blir helt varmt i hjärtat när jag ser allt han gör för dom.

Igår satt han och målade ida`s naglar innan avslutningen. Så fint så !!!

Sen på e.m åkte han och Alfred och handlade Pizza och lite gott gott.

Tänk om alla barn hade en sån toppenpappa som våra barn har.


Snart ska jag packa in ungarna i min älskade bil och åka och handla present.


Måste hitta en butik som säljer ny rygg. Finns det?


nu ska jag sätta fart här hemma!!!


hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards