Pia-Maria

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Pia-Maria - 14 juni 2011 07:40

  Nu har jag börjat få så där ont i ryggen igen.

Jag är inte lika stel som sist, men satan så ont i ryggslutet jag har.

Har fått en läkartid till den 27/6 till MIN läkare. Inte den andra ragatan.


Nu ska jag snart iväg med Alfred o Mamma till Media Markt och försöka få ordning på mammas mobilabonnemang.

Telenor vägrar släppa nr, så idag ska ju hennes abonnemang på Telenor gå ut så jag hoppas vi kan teckna nytt Telia till vännert till mamma så hon får med sig gamla nr.

Det nr har dom haft sen dom köpte sin första mobil :-)


Idag är det även IUP-samtal med Pontus o hans fröken.


Sen ikväll är det brännboll , men jag sade till ungarna att regnar det en massa så går vi inte.


Jag kommer ju inte kunna springa i a f med tanke på min ryggvärk.


Igår somnade jag strax efter 8. Skulle se lite på tv i sängen, men somnade visst. Så 10,5 timme inatt sov jag. NICE!!!!


Nu ska jag göra lite annat här hemma.


Ovido - Quiz & Flashcards