Pia-Maria

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Pia-Maria - 25 juni 2011 06:32

 Nu är det endast 4 dagar kvar tills JAG går på semester.

Pelle påbörjade sin sista jobbhelg idag.

Så på söndag kväll tar han semester!!!


Nu snart bär det av mot jobbet,

Känner mig riktigt trött o sliten, vet inte varför,

men får hoppas kaffet gör susen :-)


idag ska Ida & Alfred ned till Gusum.

Saknar dom redan, fast att dom ligger och sover där uppe.


Även fast jag vet att dom får det jättebra i Gusum så saknar jag ihjäl mig efter dom ändå. Redan nu!!!!!


igår när grabbarna lekte så krockade dom ihop med huvudena.

Tyvärr tog det i ansiktet på Alfred så han fick en stor blåtira/svullen runt ögat.

Stackarn.

Måste ha gjort sååå ont.


igår var min underbara Pelle så gullig, så han hade handlat till oss till kvällen,

En stor skål med godis.

Tog dock endast 2 bitar för fyyyy så trött jag var när jag kom hem.


Ikväll så e jag och pelle barnfria.

Pontus ska sova hos mamma inatt.


Nu ska jag strax skjutsa pappa till brandstationen och jag tar vidare mot E4:an.......

Hoppas att jag kommer ihåg att lämna honom, tur att han kan prata ibland för sist höll jag på att åka ut på E4:an med honom i bilen

hahahahahhahaa


- Vadå..e det något fel på mitt jobb???

Ovido - Quiz & Flashcards