Pia-Maria

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Pia-Maria - 4 februari 2012 12:32

 Nu har jag spenderat första kvällen och f.m hemma.

Igår blev det lite besök av Henrik och sen blev det soffan för min del.


Mamma kom in med en film som hon hade köpt som vi kan se tillsammans med barnen och så blommor till mig! Blir tårögd så gulliga alla är.


Somnade mellan 20-22 i soffan och sen tog jag kvällsmedicinen och lade mig i sängen.


Igår fick Pelle ge mig sprutan i låret. Den gör så ont.

Då kom andra omgången tårar.

Ibland känner jag mig så ynklig :-(


Idag känns det nästan som den värsta dagen faktiskt.


Magen känns som en betongklump, lungorna vill inte riktigt fylla sig med luft.

Jag försöker gå upp och röra mej, men det gör så ont!


Just nu sitter jag upp och försöker andas långa djupa andetag och hålla mej upprätt.

Att något så enkelt kan vara så svårt :-(


Sitter med universums sämsta samvete.


Vi måste ju tömma Lekerstugan och en av bodarna på tomten.

Pelle e ju bara hemma sön-mån så han måste ju göra det nu.

Kallt som fan ute och Ida är ute och hjälper honom nu.

Jag kan inte ens gå ut och titta på dom.


På torsdag drar det igång.


Vet inte hur det blir med trädena.

Ska ju såga den 2 st träd ju....


Idag ska jag försöka duscha. Heltidsplanering av en ynka dusch. hihihi 




Av Pia-Maria - 4 februari 2012 12:23

Nu är jag ju hemma tills den 7:e Mars så jag kanske ska följa ett Tema på bloggen under 1 månad? 

Hittade denna på en annan blogg.


Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Hittade ingen roligare lista, men i a f något att styra med nu närmsta 30 dagarna.


Så då börjar jag med punkt 1:


Presentera mig själv:


känns rätt lönlöst att presentera sig själv när det endast är vänner som läser bloggen, men i a f.


Pia-Maria, fyller 29 år i höst.

Är mitt uppe i husbyggarvärlden och bygger drömkåken med maken.

Feb- 2009 sprang jag på Pelle och sen dess har det endast funnits han i mina tankar :-)


Vi har 3 barn som förfyller ( förpestar ibland ) våran närvaro, men oftast tror jag nog vi anses som en rätt så kärleksfull familj med många bollar i luften,


Jag jobbar på Loomis och trivs oftast riktigt bra.


Livet går just nu endast ut på byggardelen och familjen. Och så kommer det nog vara nåt år till.

Men jag är lycklig för det:-) 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards