Pia-Maria

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Pia-Maria - 17 februari 2012 08:47

 Man ska alltid utgå från vad en själv tycker och tänker.Man ska trivas med sig själv och sitt liv.

Jag har haft en tanke som jag har funderat på i ett par månader.


Lång eller kort hår???

Pelle tycker verkligen att jag ska ha kort hår. Han tycker jag passar bäst i det.

Jag har haft riktigt långt hår 2 ggr i mitt liv.

Nu hade jag ju ned till axlarna.


Så efter att ha haft bollplank med en kompis så beslutade jag mig för att nu åker det - igen :-)


Så en drop in tid till frisören och vips så är jag korthårig igen.


Jag lovade mig själv att när jag fick långt hår igen så inte bara tofs utan göra lite frisyrer.

Gjorde jag det då?

NIX

Så lika bra att ha kort hår igen :-)


Färgade det igår kväll så nu är jag sådär mörkhårig igen.

Men jag är nöjd och Pelle är nöjd :-)


Igår stannade mig hjärta, när det började slå igen så skuttade hjärtat ett extra slag.


TOP GEAR ska ha show i Stockholm 15-17 Mars i Globen.

Vi har fått barnvakt så jag hoppas vi får tag i biljetter ikväll.

Måste bara dubbelkolla med Eksjöhus att inte huset kommer för tidigt.

För detta är V 11 och V 12 ska ju huset komma.

Jag ska bara se det!!

TOP GEAR. Kan ni fatta?

Sandra: Kanske ska fråga din karl :-)

Men tyvärr kommer ju inte min favorit Hammond.

Utan det är Clarksson och May som värdar.

Men att få se dom två är ju storslaget!!!!


Idag kom grävaren ändå. Trodde inte de skulle dyka upp. Fick avsluta jobbet igår pgr av att det var för kallt.

Men nu är det ju + grader igen. Hur nu det kan komma sig ??!!


Hela huset skakar som fan igen :-)

Än har jag inte vant mig vid detta att ha folk som kommer o går på tomten som dom vill. Men vänjer mig väl.


Har en ytterst understimulerad Alfred hemma.

Denna vecka har min sjukskrivning och hälsa fått stå åt sidan då mamma-rollen har krävt mera än mig själv.

Men vecka 8 är det min vecka.

Alfred på dagis, pelle stackarn jobbar 4 dagars vecka och dom stora barner i Gusum.


Ska bli skönt att förhoppningsvis bli så pass bra snart att Pelle kan få slappna av lite.

Han är så sliten stackarn.

inte nog med att han får göra massor av mina sysslor, han har fått tagit hand om sjuka Alfred på natten.

Han har inte ens gjort ett enda suck över hur jobbigt det är.

Men jag ser på honom att nu börjar det tära på honom.

Min älskling.... är så jobbigt att se honom så här....

Han behöver verkligen få vila snart...från allt :-)


Skickar även idag ett stort Grattis till Henrik ( mannen från ovan ) på hans födelsedag !!!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards