Pia-Maria

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Pia-Maria - 10 februari 2012 18:04

 Idag vaknade jag och kände mig så nere fortfarande.

Känner mej helt orkeslös och omotiverad.

Det gör ont fortfarande och jag kände att jag inte kommer framåt i tillfrisknandet.


På e.m hade jag kontakt med Linda och vi kom överens om att vi ska ta hand om två st hamstrar.

Så då tog jag med mig Ida och åkte till en djuraffär och handlade lite saker och sen åkte vi hem till dom och hämtade 2 st sötnosar.

Första dagen som jag är utanför tomten och när jag kom hem kände jag mig lite piggare.

kanske ska försöka ta mej ut mer och trotsa smärtan.

Grabbarna blev överlyckliga över varsin hamster.

Tack Linda !!!!


På hus-bloggen hade en annan familj lagt ut en bild på en fototapet som ett av barnen skulle ha. Det var på ett flygplan.

Jag tyckte det var fint så jag visade bilden för pelle.

Och då fick jag mig världens överraskning.


Det planet heter Jas39 gripen och Pelle var med när detta foto togs!

Så nu är det helt bestämt.

pontus ska ha den fototapeten på sitt rum!

Coolare kan det väl inte bli ??!!??!!??!!



Den ska vi bara ha !!!!!


Idag sover Ida över hos sabina så vi har bara grabbarna hemma.


Ikväll blir det soffmys med maken och imorgon ska vi ha smått & gott till Mellomyset.

Blir mackor med mozzarellaost.

Ska ha lite gott gott till Melodifestivalen!!!


Blev ingen start av grunden. De väntar på något försäkringspapper så nästa vecka eller veckan efter det börjar dom.

Bara de är klara till huset kommer så är jag nöjd!


5 Veckor kvar!!!!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards