Pia-Maria

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Pia-Maria - 12 februari 2012 11:56

 Idag kom äntligen dagen då jag kände att nu blir det en kort promenad.

Så jag och Alfred var ute och gick. Tur att han går så sakta, för jag går i krypfart ungefär :-)


Men vilket underbar väder!

Var flera som åkte skridskor på sjön. Ohh vad jag vill packa väskan med fika coh gå ned dit.

Får hoppas att det blir så i veckan så vi kan njuta av vädret.


Pontus och Pelle är iväg på Bio.

Star Wars 3D.

Tyckte de kunde unna sig det pojkarna:-)


Ida är iväg med morfar på brottningstävling.


Så jag och Alfred har intagit soffan nu och myser framför pingvinerna :-)


Idag blir det min omtycka fiskgratäng till middag.


Ska snart handla från Ica Smedby igen. Fick ju 3 gratis hemkörningar så bara tacka o ta emot :-)


Var riktigt skönt att få det hemkört för än kan jag inte bära nått.


Nu känns det att det börja läka i såret för nu kliar det. Men vilken tid det tagit !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards