Pia-Maria

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Pia-Maria - 14 februari 2012 17:58

 Jag är helt slut.

Denna dag har gått i ett.


Det har hänt väldigt mycket på tomten, så den är ett minne blott just nu!


En del av garaget är rivet och där huset ska stå är det uppgrävt.

Biler kommer imorgon.


De lyckades gräva av elkabeln ned till Hydroforer så vi blev utan vatten ett tag.

Men det fixade sig under tiden!

Vilken tur!!!


Sen har jag har Anton & Amanda här.

En av mina bröders barn.

Så det var full rulle.

Så kul att äntligen få se dom.

Var så länge sen man fick umgås med dom!

Sen fick jag äntligen hälsa på nytillskotten Julia.

Sötnos!!!


Nu blir det sängen för nu strejkar min kropp!!!!

Av Pia-Maria - 14 februari 2012 09:28

 Idag gick jag upp kl 6:30 som vanligt när barnen ska ta bussen.

Klockan 7 knackade det på dörren. Där stod elektriken. Bad om att få bädda sängen innan han klev upp i sovrummet. Där har vi ju en el-grej.

Så kom grävaren vid 7 också.

Så efter en stund kom även en stor lastbil och parkerade nedanför. Behöver jag säga att alla grannar undrar nog vad vi gör för dom kom mitt i morgonrusningen :-)

Så Nu har dom lastat av deras verktygsbod, även kämpat som galningar med att flytta lekerstugan.

Så nu är den flyttad också.

Och våran stora busk/träd som blommar så fint på våren åkte ned i en sväng med grävskopan.


Nu är tomten redan sönderkörd så det gick fort:)

Alfred är lyrisk här hemma!!


Våran katt är riktigt sur över att behöva flytta på sig. Hon sover på denna veranda om dagarna.


  

 

Denna lilla leksak står på tomten


 

   

Första lilla grävskopetaget


Idag har jag tagot massor av bilder. Ska se när jag får in dom i datorn.

Händeer så mycket så jag hinner knappt med :-)

Synd att Pelle missar allt. Han jobbar ju....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards