Pia-Maria

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Pia-Maria - 4 december 2009 20:37

Nu sitter jag vid datorn igen. Har bara suttit korta stunder.

Har hänt så otroligt mkt på jobbet denna vecka så jag har varit helt slut.


Började med att i måndags blev en av våra bilar rånade.

Alltså mina kollegor som jag jobbar med.

vilket var mycket HEMSKT och TRAGISKT!


vilket satte allting på kant, så det har blivit väldigt mkt övertid.


Det har inte gått så bra på jobbet för min del heller.

Men det kan jag inte prata om.


Pelle är fortfarande iväg .-(


Barnen är så besvikna på mig.


vilket jag förstår, men inte kan göra något åt det.


Nu tittar jag på IDOL.


Pontus ligger bredvid mig och ser på tv.

Ida valde själv att gå o lägga sig.


Alfred skadade sig väldigt illa i munnen på dagis i måndags. Jag hade ingen chans att koma ifrån och dagen efter såg vi hur illa det var. Gick inte att se direkt.


Mitt mamma hjärta värker.


Nusa jag krypa ned under täcket.


Njuta av en ledig helg tillsammans med mina älskade barn och bara vara hemma. Orkar verkligen ingeting alls. Är totalt slutkörd.

Ska baka, laga god mat, städa och bara se till att barnen får min tid till fullo.

Inte boka in oss på en massa.


Ida är så besviken på mig att hon sa så här i veckan:


" tycker du kan säga upp dig från det där JÄVLA JOBBET du har, vi får aldrig se dig nuförtiden " 


Behöver jag säga att det kändes. ????


   



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards