Pia-Maria

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Pia-Maria - 5 december 2009 10:05

Nej jag är inte gravid, men jag har varit tillsammans med min älskling i 9 månader idag!

Fast dom som får barn nu närmaste tiden blev ju gravid samtidigt som jag blev tillsammans med Pelle *ler*

hi hi hi hi


Har sovit så skönt inatt tillsammans med Pontus.

Fick sovmorgon och ida var uppe och tog hand om alfred. Vilken duktig underbar dotter jag har,


Idag blir det enbart att ta det lugnt. Orkar verkligen ingeting.

Hela jag är slutkörd


Häromnatten gick jag upp för att släppa ut Izor, jag var nästan heöt vaken *ler*

Medans han skulle pinka så tänkte jag att jag drar igång diskmaskinen, men när jag hade lagt in allting så började jag leta efter "jobbsaker" för att få igång den. Efter ett kort tag kom jag på att visst fan jag är HEMMA och inte på jobbet och jobbar. Släppte in Izor och gick och lade mig. snacka om att man inte kopplar bort jobbet då :-(


Nu ska jag mysa med mina grabbar.


13


dagar kvar

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards