Pia-Maria

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Pia-Maria - 13 december 2009 17:06

 Idag är det första morgonen vi vaknade tillsammans och första kvällen vi kommer att mysa i soffan.

 

Han kom hem vid 12 tiden som var planerat.

 

Var så nervös när han kom!

Varför vet jag inte , men han var ju lika underbar som vanligt.

 

Var så uppe i varv, kunde inte lugna ned mig inombordes, ville bara titta på honom, känna på honom, umgås med honom.

Kunde inte alls somna.

Tror jag somnade vid 4 tiden.

Barnen var så lyckliga imorse när dom fick träffa honom.

 

Idag har vi bara umgåtts hela familjen.

 

Måste berätta vad jag fick av Pelle!

Helt underbart!

 

En RING!!!

 

En "typiskt" ring från hebriderna som Pelle beskriver den. Tror det är silver eller vitt guld, med helt egna tecken på ringen.

SUPERFIN!

 

Ikväll hoppas jag att vi orkar se " flickan som lekte med elden"

Har ju den filmen hemma.

 

Imorgon börjar vardagen igen.

 

Jag får tyvärr ta vab och Pelle jobbar. Tisdag har vi ledig på tillsammans.

 

Nu dax att ta hand om barnen.

 

The End

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards