Pia-Maria

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Pia-Maria - 25 december 2009 08:19

 Det blev en mycklet lyckad julafton!

 

Julen blev lite ändrad i år mot vad jag har haft förut.

 

i år kom ju Pelle`s föräldrar vid 11 tiden och vi firade en liten förmiddagsjul först. De skulle ju vidare sen.

 

Vi åt skinkmackor och sen en stor "godisfika" efteråt. Öppnade varandras julklappar.

 

Barnen fick:

långärmade tröjor, strumpor, prydnadsänglar, vantar

 

Pelle & Jag:

en summa pengar + barnvakt ;-)

kläder, böcker, halsband, duk mm

 

Sen hade klockan gått så fort så det blev att städa undan lite, sen satt vi och tittade på tv och så kom tomten!

 

Det blev väldigt mycket julklappar.

Barnen fick en MASSA OLIKA saker.

 

En rolig grej var att Alfred fick en Makka Pakka mjukisdjur. Inget speciellt. Men så fort han fick upp den ur paketet så fick den sig en jättepuss av Alfred. hahahha

 

Pontus o Alfred fick en del lika leksaker för då blir det mindre bråk sen hi hi hi

 

Orkar inte skriva upp allt, men väldigt mkt fick både vi och barnen.

 

En av dom uppskattade för magen var en stor påse med hemmabakat från svärföräldrarna. Bröd, kakor, godis, choklad. Ja hur mycket som helst.

Det var något helt enormt var mycket hemgjort vi fick. Det är verkligen uppskattat i detta hus.

 

Av mina föräldrar fick jag/vi:

Morgonrockar, diskmedelslåda att ha på bänken, sängkläder, 2 prydnadskaniner = MYKCET SPECIELLA SÅNNA!

 

Av barnen fick vi på morgonen ett varsit örngott som det står

 

 VÄRLDENS BÄSTA MAMMA

VÄRLDENS BÄSTA PAPPA

 

Nu måste jag ta hand om barnen men det var lite av våran jul!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards