Pia-Maria

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Pia-Maria - 15 december 2009 21:14

    igår var jag, barnen och morfar nere på julavslutningen på brottningen. Då ska ju föräldrar och syskon vara med på träningen.

Det var ju mycket stort för Ida att jag skulle vara med på träningen.

Klar att man kan detta kände jag, men fy f*n vad ont det gjorde att träna igen!

Har ju inte tränat brottning på flera år !!

 

Pontus var så duktig så det var riktigt mysig stund jag fick tillsammans med barnen.

 

Idag har jag och Pelle varit och shopppat! Och faktiskt inga julklappar. Vi shoppade till OSS!

Skulle köpt en ny dubbelsäng men efter lite problem så blev det ingen. Får kolla efter någon annan säng.

Men massor av annat smått o gott blev det !

 

  •  Nya täcken
  • nya kuddar
  • DVD till sovrummet
  • någon dyr kabel ( något Pelle skulle ha)
  • Lampa till kontoret
  • glasburkar
  • och lite annat smått o gott

 

Var en riktig mysig dag.  Var även till Pelles lägenhet och började flytta hans saker hit. Hittade massor av bra saker. Så det var riktigt kul att se vad han hade i sina skåp ;-)

 

Nu ska jag sova. Ska upp supertidigt! Hoppas att det inte är allt för mycket snö. Lagom räcker, och inte något på vägarna!!!

 

The End

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards