Pia-Maria

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Pia-Maria - 26 december 2009 16:22

  Ja vad ska man säga.... Inte har man tur inte...

 

Hela barnaskaran har ju kliat sig i håret bra länge, men jag har hållt utkik och skolan/dagis har kollat, men inte sett om det skulle vara löss.

 

Har fått lapp hem nyligen om att det går på skola/dagis, men  inte funnit något på mina barn.

 

Igår så rev dom en massa i huvudet, kollade och ja då fan kryllade det i huvudet på ungarna.

 

Så nu får man ta tag i detta och få bort.

 

Åkte i a f in till apoteket idag och FY FAN vad dyrt det blev. 500:- bara denna omgång. Om 1 vecka så blir det att göra om det så då går det på 400:- ,

900:- på några jävla löss.

 

Jävla DJUR!

Inte ens katterna och kaninen är så dyr!

 

nog om det...

 

Idag fick en ny familjemedlem komma hem till oss.

En SAMSUNG 32" LCD-TV till sovrummet.

 

Det var våran egna julklapp. Vi köpte inget till varandra utan köpte något till hemmet.

 

Idag vaknade min lille skit kl 05:10 så godmorgon var det då.

 

Hann i a f städa en del innan kl var 9 hi hi hi

 

Så ikväll blir det tidigt.

 

Igår var Michael med familj och hälsade på. Våran mamma fyllde ju år. Kalaset har vi på måndag.

 

Nu ska jag ta hand om Alfred som har 39,8 grader i stjärten hi hi hi hi

 

The End   * kli kli kli *

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards