Pia-Maria

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Pia-Maria - 28 december 2009 08:24

 Eller skit i det.... han finns inte .....

 

Fan alltså. Jag är så innerligt trött på detta.

 

Kl 5 varenda jävla morgon är det sånt jävla liv här hemma! Ska det vara så svårt att vara TYST?

 

Idag tappade jag tålamodet totalt.

 

Jag somnar vid 8 varenda kväll. Hur rolig är jag då ??!!

Kan inte ens kolla på film tillsammans med Pelle utan att somna varenda gång.

 

Och folk undrar varför jag somnar så tidigt varenda kväll.

 

Byt liv med mig en vecka så får vi se om ni pallar. För jag gör det inte.

 

Får aldrig ligga kvar i sängen. Mysa o somna om. Nä kl 5 ska det upp och leva rövare.

 

Känner mig som världens BITCH, tjurig och gnällig hela tiden. Men jag får inte vara ifred en endaste sekund. Hela tiden hör man ordet - MAMMA. Och bara tjat. Inget roligt, bara jag ska göra saker hela tiden och gnäll.....

 

FAN vad skönt det ska bli att jobba imorgon.

 

Komma tillbaka till rutinerna och gå upp kl 5 för att man ska jobba, inte roa barn som skall sova egentligen!!

 

Nu ska jag duscha, göra mig iordning för sen är det kalas för mamma kl 1 .

 

Älskar dom ia f mina barn.

 

Ida-Maria

Pontus

Alfred

 

och min sambo Pelle

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards