Pia-Maria

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Pia-Maria - 11 december 2009 18:03

Alltså, allting är ju bra lustigt. 

Hela situationen är ju knäpp. 

 

Pratade först med Ida`s lärare, hon gick lite runt ämnet, men jag förklarade snabbt hur Ida funkar, och att man får faktiskt bli arg på sitt egna barn, och andras också för den delen, så nu var det ur världen.

 

Lagom till jag kom hem så ringde hon som hade sökt mig igår. Tog ett långt samtal med henne ang MIN dotter.

Lät helt andra visor efter ett tag.

 

Dom ville dessutom ha mitt godkännande för att få skolläkaren att skicka en remiss till öron-näsa-hals för en kontroll på hennes körtel bakom näsan. Polypen. Hon opererade ju bort den 2006 ( tror jag) eller 2005, ja i a f något år var det. Talpedagogen trodde den var tillbaka och ville kontrollera det. Jag slapp fixa med läkare o sånt, utan det skulle dom sköta för dom anser att detta går inte att vänta i all evighet så jag hoppas de har bättre kontakter än vad jag har. I a f något positivt mitt i allt elände.

 

Har i a f sagt min åsikt och Ida vet om vissa saker så nu får vi arbeta där ifrån.

 

Är ia f en stolt arbetande mamma som kämpar för mina barns rätt till mat på bordet, hela rena kläder och en lycklig barndom från 2007 !

 

Nu ska jag ner och ta fram fredagsmyset, ringa lite samtal och sen se IDOL-finalen.

Har faktiskt ingen aning om vem som kommer att vinna.

Men jag ser görna Erik som vinnare då jag tycker han är mer en IDOL är Calle.

 

Men återstår att se.

 

29

 

 

TIMMAR KVAR

 

 

 


Av Pia-Maria - 11 december 2009 07:50

 Imorgon natt vid 12 hugget kommer älsklingen hem!

Hur underbart är inte det då??!!

Trodde knappt det var sant när jag läste SMS!

 

Men nu är det i a f sant och hem kommer han och vi får hela söndagen tillsammans innan man ska vara vuxen och jobba igen!

 

Ledig tisdag och jag hoppas Pelle blir det också så vi kan handla julklappar och umgås!!!!

 

Nu kom Alfred uppför trappen och den pojken luktade inte hallontårta ia f   URK!!

 

Skönt med sista blöjungen nu i a f!!!

Max 1 år till med blöjor sen slipper man det där!!!

 

Har fått ett myclet stort problem med skolan så det kommer bli många samtal . Varför ska de jaga mej som om jag vore någon dålig mamma?

Jag skulle vilja veta hur många pappor det finns på vilbergens skola som hämtar sina barn varenda dag och pratar med personalen varje dag.

Bara för att jag är mamma och inte har den möjligheten så behöver dom inte jaga fel på mig!

Jag är en utmärkt mamma till MINA BARN och gör allt för dom.

Dom vet inte allt jag kämpar här hemma och hur mkt jag gör för dom.

 

Ida grät hela kvällen igår. Nu ska dom minsann få höra att dom ska ge fan i MIN UNGE!

 

Dom får henne att tro att vi har det dåligt.

 

Vilken mamma blir inte arg på sitt barn ibland???

Dom har fått henne tro att det är något fruktansvärt dåligt att jag blir arg på henne.

SKIT OCKSÅ!

 

1

 

dag kvar!!!

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards