Pia-Maria

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Pia-Maria - 6 december 2009 16:33

Är såååå trög ibland.

Provade ju Pelles laddare till min laptop och det funkade ju INTE!

Tror FAN DET när jag glömde sätta kontakten i VÄGGEN!

hahaha.

Har nog aldrig känt mig så dum som då!

Men när den satt i väggen så funkade det finfint!!

Den galna saken bjuder jag på så jag hoppas ni skrattar på bra där bakom skärmarna!


Nu är Ida-Maria hos min mamma och jag bråkar för fullt med Alfred. Det var en rackarunge till att bråka och göra hyss.

Inget gör han rätt just nu!


Längtar tills Pelle kommer hem så han kan lösa av mig lite. Skönt att ha någon som kan ta över när mitt tålamod är slut!!!


På lördag ska Ida tävla igen!! Nu börjar jag redan bli nervös!!

hi hi hi


Dax att ta bråkungen och se om man kan limma fast honom i soffan eller dyl!


The End


Av Pia-Maria - 6 december 2009 13:13

Alltså nu är det så här.... Min laddare till datorn har gått sönder. Och den köpte jag för nått år sedan för 500 :- . Jag har ingen lust att köpa ytterligare en till. Känns så jävla onödigt. Är så urless på min dator. Är så kass. Får se vad Pelle har för förslag när han kommer hem.

 

Fick ju inte igång hans dator heller först. Trådlösa internet var som bortblåst på denna dator så jag fick föröska ordna det. Tog många dagar o lösa det, men nu jäklar är det gjort. Hoppas bara jag inte sabbade massa annat på hans dator. Är livrädd för denna dator. Den var såååå dyr och är så bra så jag törs knappt trycka på tangentbordet hi hi hi

 

Idag åkte jag och mamma och köpte sista julklapparna på Maxi. Så nu är mamma klar. Jag ska köpa mitt den 15 december då jag äntligen är LEDIG! Vet vad jag ska ha.

 

Barnens julklappar ville Pelle vara med och handla så dom väntar jag med, men det blir nog inga problem att hitta till dom. Ida är ju superenkel att handla till. Hon blir ju så glad för kläder så det e ju bara shoppa det. Men hon tycker jag är en elak mamma som inte tillåter henne bära smink! Men jag får fortsätta vara elka för något smink får hon INTE!

 

Jag är klar med julkortena så dom är bara att lägga på lådan när det är dax! SKÖNT! Blev endast 19 st , men jag skickar bara till dom jag får av! Tänker inte skicka till en massa folk som aldrig skickar tillbaka.

Är i a f supernöjd med årets julkort!

 

Har i  a f redan fått första julkortet! Tack NEO och NOEL + mamma o pappa för julkortet! Var så fint! Blev sugen på att göra likadant nästa år. Var superfint!!!

 

Alfred är inne i sin värsta period! FY FAN! 2 - åring till SALU! Han slänger ALLT ALLT. Tyvärr även mina prydnadssaker mm så det går ju sönder!

Tycler denna ålder är så jobbig på barn. Men jag har ju redan gått igenom 2 st så nu ska jag väl klara den siste med!

 

Nepp dax att ta tag i undervåningen!

 

Har i a f varit duktig och anmält Alfred`s munskada till Trygg-Hansa. Se vad dom säger.

 

12

 

dagar kvar !

 

 

 

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards