Pia-Maria

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Pia-Maria - 20 december 2009 08:04

 Jag hinner inte alls att blogga mycket nu.

Det har varit full rulle hela tiden.

 

Det har varit väldigt mycket strul på mitt jobb ang jacka. Så i torsdags jobbade jag utan jacka i -9 hela dagen.

Vaknade i fredags med bihåleinflammation.

Men jag hade ju bestämt att jag skulle handla julklappar så det blev att kasta sig ut i affärerna ändå och shoppa.

Skulle ha jobbat lördagen men sjukskrev mig och försökte kurera mig.

 

Pelle,jag och Ida åkte upp till Arnö utanför Nyköping och hälsade på Pelle`s syster + sambo.

Mycket trevligt folk!

Bytte julklappar.

Även barnen får julklappar, vilket jag inte alls hade räknat med.

Har ju endast träffat dom 1 gång innan.

 

Igår natt så frös vattenledningarna så vi hade inget vatten alls.

 

Köpte ett element som står nere i jordkällaren nu så att inte vattnet ska frysa igen.

Kom igång inatt igenså det var skönt att kunna kissa utan att springa över till mamma ;-)

 

Idag ska vi baka julgodis och ha det mysigt.

 

Jag jobbar ju mån-tis-ons så då hinner jag ingeting.

 

Nu ska jag ta hand om barnen.

 

Pelle sover en stund till.

 

The End

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards