Pia-Maria

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Pia-Maria - 7 december 2010 21:04

  Vi är många föräldrar och människor runtomkring som har massor framför oss nu.

 

Även om man känner sig som den enda så är man ju inte ensam om detta problem.

 

Det är Lucia, möten , jobb , handla mm mm.

 

Men men, dagarna rullar på som f*n. Redan snart den 8:e December.

Julafton är snart här :-)

 

Idag läste jag något roligt på Aftonbladet.

Någon mamma har blivit upprörd över ett nytt Lego som har kommit till barn.

 

Värdetransportråns situation.

 

 

Ja vad ska man säga.

Hon tyckte att det var förskräckligt att det fanns som lego, men då undrar man om denna människa överhuvudtaget har sett på en barnfilm eller tv-spel till barn nu förtiden.

Finns ju inget " bra " om man inte ska se Teletubbies eller Mumintrollen :-)

 

Men man vet aldrig, vad vi på mitt jobb får som julklapp, en varsin kartong med lego :-)

 

I a f, idag har jag raderat mitt FB konto.

Finns flera olika anledningar, men bloggen kommer finnas kvar och uppdaterar.

Detta är ju mer som en " öppen" dagbok, alltid kul o gå tillbaka o läsa :-)

 

Imorgon bitti kl 7 ska vi se på när Ida lussar.

 

Idag har min älskade sambo/älskling, hämtat hela ligistligan, gett dom kvällsmat med allt vad det innebär, och dom stora har även städat rummena :-)

 

Nu är det dax att se på tv!!

 

Hejsvejs!

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards