Pia-Maria

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Pia-Maria - 13 december 2010 20:20

 Ja ungefär så känns det.

Har jobbat 40 tim denna helg. Från fre till söndag.

Så jag var helt förstörd igår när jag kom hem kl 10 på kvällen.

 

Var helt knäckt imorse när vi skulle gå upp vid klockan 6 för att Alfred skulle Lussa på dagis.

Men föräldrar som vi är så var vi där kl 7 och kollade när 8 barn lussade för oss.

 

var dom andra 10 barnen på avdelningen var någonstans vet jag inte. Men många fattades.

 

Alfred var så söt som pepparkaksgubbe.

 

Idag har vi även varit på ett mycket viktigt bankmöte.

Nu verkar det mesta ha löst sig så nu ska bara lite andra bankpersonal kolla på vårat köp och lån.

Som våran bank kille sa: Ja alla lån e ju inte enkla :-)

 

Idag tror jag att Pontus har ätit huggorm för fy så otrevlig han har varit. Och otrevlig brukar han ju inte vara, så nu på kvällen har han gråtit och jag har en känsla av att han kommer inom snar framtid vara sjuk :-(

Peppar peppar så friska vi har varit!

Men någongång åker vi ju oxo på alla härliga barnsjukdomar som finns!

SKIT !

 

Har hur mkt som helst att skriva, men jag har ingen ork att vara uppe längre.

Lånade Pelle`s dator nu, men tror jag intar sängläge väldigt snart :-)

 

Natti Natti!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards