Pia-Maria

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Pia-Maria - 25 december 2010 20:53

  Igår var ju äntligen julafton, som vi alla har väntat!

Både barn & vuxna !

 

På f.m kom Ulla & Henry ( svärföräldrarna )

och vi åt skinkmackor & fikade.

Efteråt öppnade vi varandras julklappar.

 

Barnen fick MASSOR, och då menade jag massor!

 

Jag & Pelle fick en hotellnatt som vi fick välja på i Sverige.

Längtar redan tills vi kan åka, för barnvakten är fixad :-)

 

Sen fick vi lite grejer var och så åkte dom vidare upp till Nyköping.

 

Sen helt plötsligt vid 14:00 kom TOMTEN!

Stackars Alfred höll ju på o skita på sig när han kikade ut genom fönsret!

Mohahahah

Men han gick fram till tomten och tog emot sitt paket!

 

Sen delade vi ut denna enorma mängd med julklappar!

 

Ida blev ju totalt förstörd ( av lycka ) över vad hon fick.

platt tv och dator med en massa saker mer.

 

Pontus är ju som han är vid högtider, men han blev glad för sina julklappar!

 

Alfred fick ju drakar, sen var han nöjd :-)

 

Men han fick en massa duplo och dyl , och på kvällen så satt han med sin stora djurpark med ritningen och satte ihop en stor del själv!

 

Han var så duktig!

 

Jag fick ett multiverktyg av Pelle, och inte vilket som helst, med AUDI-märket på!

 

Och presentkort som vi kan användas i maxihuset fick vi oxo!

 

På kvällen var jag så trött så jag somnade vid 8 i soffan :-(

Stackars Pelle, tråkig sambo han har!

 

Idag så fyller ju mamma år så det har varit full rulle med det.

Kalas på brandstationen med mina syskon o respektive!

 

Sen åkte vi ned till MediaMarkt, Alfred fick följa med mormor & morfar hem.

 

Blev ett HemmaBiosysten, men vi får se när vi får igång det.

Vet inte vad som felar riktigt :-(

 

Och sen en lite mer smått o gått från mediamark.

 

Fy skam o ha 20% i hela butiken!

Det var en o annan människa i butiken!!!

 

Sa i a f till Pelle att får han för sig att dumpa mig, så får han inte ta med sig en sak från huset, för allt vi köper är så jäkla bra grejer så jag vill aldrig förlora det.

Ännu mindre förlora Pelle.

 

Älskar min sambo Pelle över allt annat!!!!

 

Ligger med en sjuk Alfred som har 40 graders feber :-(

Stackars plutt.

Vet inte varför han har feber men nått e väl på gång :-(

 

Imorgon working igen!

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards