Pia-Maria

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Pia-Maria - 23 december 2010 16:15

  Pepe heter jag och är en 6 månaders Borderterrier.

Jag är myclet söt och oftast snäll vovve.

Jag är mycket barnkär och älskar barnen mer än dom vuxna :-)

 

Jag vill gärna hitta ett nytt hem då jag har en matte som inte kan tänka innan hon gör saker!

 

Vi var ute på en promenad och då får matte för sig att hon ska ta ned lite äpplet från trädet för att lägga på marken till rådjurena.

 

Med mig i kopplet så drar hon till i det där jävla äpplet så all snö från grenen landar på MIG! okey, matte den klanten fick sig en rejäl hög på sig oxo, men hur snyggt är det när man är en muskulös snygg Borderterrier och vips så ser man ut som en vit PUDEL!

 

Jo`rå så att en ny matte vill jag ha ;-)

Eller slippa gå ut med henne alls någon mer gång när hon får sina Ideèr ;-)

 

Jo så här fick ni ett litet inlägg från Pepe ;-)

 

Idag har inte varit någon rolig dag för mig!

Skulle städa o fixa, gjorde lite på FM men så skulle jag in och handla lite. Riktigt halt var det ute och försiktigt körde jag!

 

När jag kom utanför huset så stannade jag bilen, lade i 1:an för att sedan köra upp för uppfarten, lugnt och försiktigt.

Resan slutade i en snöhög och jag fick gråtandes gå in till pappa och be om ursäkt att jag körde sönder hela bilen för dom!

 

Kylaren och plåtskador fram på bilen gör att den inte går att köra en meter till!

 

Jävla skit!

 

En planerad körning kan visst sluta hur som helst!

 

Men som pappa jämnt säger:

Så länge ingen blir skadad så är det skit samma!

 

Men vad fan, dagen innan julafton så kör man sönder hela bilen för dom!

Shysst!

 

Får hoppas att dom blir glada för sin julklapp imorgon!

En LCD-tv 32" Samsung!

 

Men men.......

 

Skulle ju åkt till mormor med kusiner och syskon och träffat henne, men det blev ju skitsamma. Har ju inget att åka med nu.

Pelle raringen har ju min bil och hans bil står ju längst in, och han kör inte dubbat så då vill jag inte köra den!

 

Ska bli underbart ikväll.

 

En massa mys framför bingolotto och slå in dom stora julklapparna

 

Göra julskinkan och provsmaka den.

 

Imorgon FM kommer svärföräldrarna och sen på e.m kommer ju tomten :-)

 

Hoppas denna Jul blir lika underbar som förra året!

 

Uppdaterar väl efter jul, men önskar mina få bloggläsare en god jul!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards